2014. december 29., hétfő

Új barátok

Már három napja, hogy az új suliba járok. Eddig a lányokkal találkoztam csak ma önnek vissza Amerikából a fiúk, mert edzésen voltak. Amikor beléptem a kapun látszott, hogy nem voltak itt a fiúk, mert mindenki odajött és azt kérdezték, hogy hogy hívnak. ő a legcukibb ♥♥♥♥:


-Szia a nevem Castiel
-Szia az enyém Selena
-Jól nézel ki
-Köszi te is :)
-Van kedved eljönni velem egy randira?
Mielőtt válaszolni tudtam volna valaki közbeszólt:


-Ugyan már Cast semmi esélyed nálla. Szia a nevem Kentin.
-Szia én Selena vagyok
-Nagyon csini vagy :)
-Köszi
-Kentin húzz már el innen! Éppen beszélgettünk.
-Szia Selena majd még találkozunk.
-Szia Kentin.
-Nos ott tartottunk, hogy eljönnél velem randira?
-Igen szívesen.
-Akkor holnap négykor találkozunk.
Aztán elment. És valaki megveregette a vállam:


-Szia én Nataniel vagyok a Dönk elnöke. Téged hogy hívnak?
-Szia én Selena vagyok.
-Körbevezesselek?
-Köszi nem kell már három napja itt vagyok.
-Jaj tényleg, mi edzésen voltunk.
-Igen.
-Akkor szia.
-Szia.
Amikor délután hazamentem anya egy szomorú hírrel várt otthon.
-Selena valamit mondanom kell.
-Szia anya mit? Elköltözünk vagy mi?
-Nem. Édesapád.... Nem bírta folytatni elsírta magát. Mama folytatta.
-Édesapád meghalt egy autó balesetben.
-Mi?
-Holnap lesz a temetése.
Este még nagyon sokáig sírtam. Aztán sikerült elaludnom. (nagy nehezen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése