2014. december 28., vasárnap

A pizsi parti

Sziasztok! Ma amikor felkeltem nagyon megörültem, mert ma tartom a pizsi bulimat. :) Amikor bekapcsoltam a rádiót felhangzott Katy Perrytől a Firework.


Gyorsan megreggeliztem, majd felöltöztem.


Amikor beléptem a kapun gyorsan kiosztottam a meghívókat. Mindenki nagyon örült neki és azt mondta, hogy eljön.(persze lányokat hívtam meg csak) :) Ez a nap nagyon gyorsan eltelt. Volt egy bioszunk, egy föcink, egy törink, egy matekunk, egy rajzunk és egy tesink. Délután eljöttek a meghívottak a partira.







Anya köszöntötte őket.


Én így néztem ki. Rosaliával egyforma a pizsink :)


Nagyon jól éreztük magunkat este. :) Remélem majd még tart más is ilyen pizsi partit és meg is hív majd engem rá. Holnap újra suli remélem tudok találkozni az idejáró fiúkkal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése